Podczas selekcji zdjęcia dzielę na trzy grupy.
Pierwsza z nich to najlepsze i najważniejsze ujęcia. Fotografie te są obrabiane graficznie, a następnie przekazywane w głównej puli zdjęć.
Druga grupa to zdjęcia dokumentalne, czyli poprawnie wykonane ujęcia, ale mniej istotne z punktu widzenia reportażu. Zdjęcia te po automatycznej korekcie są również Wam przekazywane.
Ostanie są zdjęcia chybione i nieudane. Są one usuwane na bieżąco podczas selekcji.
Bezpiecznego przechowywania danych ma dla mnie istotne znaczenie. Zarchiwizowane zdjęcia na dyskach przechowuję w dwóch różnych lokalizacjach. Jedna kopia jest również przechowywana w chmurze.
Rozliczenie za wykonane zlecenie zwykle odbywa się w dniu realizacji zamówienia. Płatność dokonujemy gotówką.
Oczywiście — zależy od godziny planowanej uroczystości. Moja preferowana godzina rozpoczęcia pracy to 10, zdjęcia są realizowane, aż do oczepin.
Wszystko jest jednak przygotowywane indywidualnie, według chęci pary młodej.
Czy sesja plenerowa musi być zrobiona w dniu ślubu?
Nie, wręcz przeciwnie. Lepszą opcją jest wykonanie takiej sesji w innym dniu, aby uniknąć niepotrzebnego stresu oraz poza napiętym tego dnia grafikiem. Lepiej wykonać ją na spokojnie w innym, dogodnym terminie.
Jaki jest czas oczekiwania na obrobione już zdjęcia?
Do dwóch dni po wykonaniu sesji dostają Państwo „zajawkę” w postaci kilku fotografii, a do tygodnia od wydarzenia otrzymują Państwo cały reportaż.
Czy oferta zawiera foto-album, foto-książkę?
Oferta nie zawiera zdjęć w innej formie niż cyfrowej. Jeżeli są Państwo zainteresowani udokumentowaniem ceremonii w postaci albumu, istnieje taka możliwość.
Jak długo przechowywane będą zdjęcia w strefie klienta?
Zdjęcia w strefie klienta są przechowywane pół roku od ich dodania.